MUŞ – 23-26 Haziran 2026 tarihleri arasında Muş’ta düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol Grup Müsabakalarında Elazığ, kız ve erkek takımlarıyla önemli bir başarıya imza attı.
Elazığ Kız Hentbol Takımı, grup aşamasında karşılaştığı tüm rakiplerini mağlup ederek namağlup grup birincisi oldu. Gösterdiği üstün performansla dikkat çeken temsilcimiz, Tunceli’de düzenlenecek Türkiye Yarı Finalleri’ne katılmaya hak kazandı. Takımın başarısında antrenörler Deniz Aydın Yıldırım ve Engin Doğan’ın özverili çalışmaları önemli rol oynadı.
24-26 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen erkekler grup müsabakalarında mücadele eden Elazığ Erkek Hentbol Takımı da grubundaki tüm rakiplerini yenerek namağlup şekilde Türkiye Yarı Finalleri’ne yükseldi. Erkek takımının başarısında ise antrenörler Turgay Aydingöz, Yunus Altuner ve Emrullah Şahin büyük emek verdi.
Anadolu Yıldızlar Ligi’nde hem kız hem de erkek kategorilerinde yarı final bileti alan Elazığ, hentboldaki istikrarlı yükselişini bir kez daha ortaya koyarken, sporcuların ortaya koyduğu mücadele ve takım ruhu da takdir topladı.
Elazığ ekipleri, Türkiye Yarı Finalleri’nde de başarılı sonuçlar alarak finallere yükselmeyi hedefliyor.
ELAZIĞ GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN AÇIKLAMA
Muş ilinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Hentbol Grup Müsabakalarında ilimizi başarıyla temsil ederek grup birincisi olan Kız ve Erkek Hentbol Takımlarımızı gönülden tebrik ediyoruz.
Kız takımımızın antrenörleri Deniz Aydın Yıldırım ve Engin Doğan ile erkek takımımızın antrenörleri Turgay Aydingöz, Yunus Altuner ve Emrullah Şahin başta olmak üzere, sporcularımızın azmi, disiplini ve mücadeleci ruhu bu gurur verici başarının en önemli mimarları olmuştur.
Türkiye Yarı Finalleri’nde ilimizi temsil edecek olan tüm sporcularımıza ve teknik ekibimize üstün başarılar diliyor, emeği geçen ailelerimize, kulüplerimize ve destek veren herkese teşekkür ediyoruz.