SPOR

Elazığlı Atlet Zeynep Esma Günhan Türkiye Üçüncüsü Oldu

Kütahya’da düzenlenen U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda Elazığlı sporcu Zeynep Esma Günhan, yüksek atlama branşında 1.51 metrelik derecesiyle Türkiye üçüncülüğünü elde ederek önemli bir başarıya imza attı.

19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Kütahya’da gerçekleştirilen U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda Elazığ’ı temsil eden Zeynep Esma Günhan, yüksek atlama branşında gösterdiği performansla kürsüye çıkmayı başardı.

Şampiyonada kendi en iyi derecesi olan 1.51 metreyi aşan genç sporcu, Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu. Başarılı performansıyla dikkat çeken Günhan, Elazığ spor camiasına büyük gurur yaşattı.

Azmi, disiplini ve yarışma boyunca ortaya koyduğu mücadeleyle takdir toplayan genç atletin elde ettiği başarı, antrenörleri Mustafa Cihan ve Alptuğ Cihan’ın da emeklerinin karşılığını aldı.

Elazığlı sporcu Zeynep Esma Günhan’ın Türkiye Şampiyonası’nda elde ettiği derece, kentte sevinçle karşılanırken, sporcu ve antrenörleri tebrik edilerek başarılarının devamı temenni edildi.

Genç yaşta önemli bir başarıya imza atan Zeynep Esma Günhan, Elazığ’ın atletizm alanındaki yükselen değerlerinden biri olduğunu bir kez daha gösterdi.