Elazığspor’da dış transferde sona gelindi.
Kadrosuna önemli oyuncuları katan ve otoriterlerce Nesine 2. Lig beyaz grubun şampiyonluktaki en favori takımı olarak gösterilen Elazığspor, bu süreçte kadrosuna Batman Petrolspor’dan Feyyaz Belen, Mert Örnek, Emir Alagöz ve Onur Eriş ile, Isparta 32 spor’dan Alperen Pak, Konyaspor’dan İsmail Esat Buğa, ve İstiklalspor’dan Kemal Rüzgâr’ı kadrosuna katan bordo beyazlı takımımız, son olarak Muhammet Demirci’yle anlaşma sağlamıştı.
Görüşmelerini sürdürdüğü Veli Çetin ve Kerim Alıcı transferlerinde de önemli mesafe kat edilirken, transfer komitesinin gündeminde sol açık pozisyonunda oynayacak bir oyuncunun transferi var.
Takıma kazandırılacak bu mevki oyuncusuyla birlikte transferin noktalanması bekleniyor.
Ayrıca takımda kaleci rekabetini artırmak için de İstanbulspor’dan bir kaleciyle de görüşmeler devam ediyor