“Güvenli ve Konforlu Ulaşım” hedefi ile Elazığ Belediyesi tarafından Asfalt Yılı’nda sürdürülen çalışmalar kapsamında Elazığ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Sanayi Mahallesi’nde yol yenileme çalışmaları gerçekleştiriyor.
Ekipler, deforme olan yolu iş makineleriyle sökerek asfalt serimi gerçekleştiriyor. Çalışmaların tamamlanmasının ardından bölgedeki ulaşım aksının önemli ölçüde konfor kazanması hedefleniyor.
Saha çalışmalarına ara vermeden devam eden Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, ekiplerin yürüttüğü yol yenileme çalışmalarını yerinde inceledi.
Çalışmalarla ilgili yetkililerden bilgi alan Başkan Şerifoğulları, vatandaşlarla da bir araya gelerek talepleri dinledi.
Temaslarının ardından değerlendirmelerde bulunan Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, kent genelinde eş zamanlı olarak yol yenileme çalışmalarının yoğun bir şekilde ilerlediğini dile getirdi. Hedeflerinin güvenli ve konforlu bir ulaşım ağına sahip bir Elazığ oluşturmak olduğunu vurgulayan Belediye Başkanı Şerifoğulları, yürütülen çalışmalarla şehrin her noktasında ulaşım kalitesinin artırıldığını, vatandaşların ise daha rahat ve güvenli bir şekilde seyahat edebilmesinin amaçlandığını ifade etti.