GÜNDEM

Türk Sağlık-Sen'den Birlik ve Dayanışma Mesajı

Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ve bağlı kuruluşlarda görev yapan üyeleriyle bir araya geldi. Programda çalışma hayatına ilişkin değerlendirmeler yapılırken, üyelerin talep ve önerileri de dinlendi.

Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi tarafından düzenlenen programda, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile bağlı kuruluşlarda görev yapan sendika üyeleri bir araya geldi.

Samimi bir atmosferde gerçekleştirilen programda, çalışma hayatına ilişkin güncel konular ele alınırken, üyelerin talep, öneri ve beklentileri de dinlendi. Sendikal dayanışmanın güçlendirilmesi ve birlik beraberlik ruhunun pekiştirilmesi amacıyla düzenlenen buluşma, verimli bir istişare ortamına sahne oldu.

Programın ardından açıklamalarda bulunan Türk Sağlık-Sen Elazığ Şube Başkanı Adem Polat, Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde sendikal yetkinin kazanılmasında emeği geçen kurum temsilcilerine ve sendikaya destek veren üyelere teşekkür etti.

Başkan Polat, elde edilen başarının birlik ve beraberliğin önemli bir göstergesi olduğunu belirterek, “Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde sendikal yetkinin alınmasında emeği bulunan kurum temsilcilerimize ve bizlere destek veren tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Bu başarı, birlik ve beraberliğimizin en önemli göstergesidir. Türk Sağlık-Sen olarak üyelerimizin hak ve menfaatlerini korumak için sahada kararlılıkla mücadele ederken, sosyal sendikacılık anlayışımızla da Elazığ'da örnek çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Çalışanlarımızın karşılaştığı her türlü sorunda dün olduğu gibi bugün de yarın da yanlarında olmayı sürdüreceğiz” Dedi.

Türk Sağlık-Sen Elazığ Şubesi, çalışanların ekonomik, sosyal ve özlük haklarının geliştirilmesi için mücadelesini kararlılıkla sürdüreceğini vurgularken, üyeleriyle güçlü iletişim ve dayanışma içerisinde çalışmalarına devam edeceğini bildirdi.