Türkiye 1. Ligi’nde yer alan Elazığ Gençlik ve Spor Kulübü, sezonu 4. sırada tamamladı. Kulüp, sezon boyunca transfer yapmadan, tamamen Elazığ’daki sporculardan oluşan bir kadroyla mücadele etti.

Keban’da Müzik Atölyesinin Açılışı Yapıldı
Keban’da Müzik Atölyesinin Açılışı Yapıldı
İçeriği Görüntüle

Kulüp yönetimi tarafından yapılan açıklamada, elde edilen sonucun, altyapıya dayalı bir kadroyla gerçekleştiği belirtildi. Açıklamada, sporcular ve teknik ekibe katkılarından dolayı teşekkür edildi.

Açıklamanın devamında, kulübün önümüzdeki süreçte de yerel sporculara fırsat sunmaya devam edeceği ifade edildi. Kulüp, faaliyetlerini aynı anlayışla sürdüreceğini duyurdu.

Whatsapp Image 2025 05 31 At 18.05.29