Elazığ’da Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen iftar programı, yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı programa çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda söz alan Elazığ Cem kültür vakfı başkan yardımcısı Cafer Yeşil, Muharrem ayının anlam ve önemine değinerek birlik ve dayanışmanın önemini vurguladı.

Ardından Cem evi dedesi Uğurcan Özkara tarafından Muharrem ayının manevi değerleri üzerine konuşma yapıldı.

Yapılan duaların ardından iftar açıldı.

Programa katkı sunan isimler arasında Sinan Demir, Zülfü Doğan, merhum Metin Keskin adına ailesi ve hayır sahipleri yer aldı.
Katılımcılar, Muharrem ayının manevi atmosferinde bir araya gelerek paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşattı.






