Nesine 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Elazığspor'da Mustafa Sarıgül dönemi sona erdi. Elazığspor'da Fırat Gül'ün ayrılığı sonrası 7. haftada Karacabey Belediyespor maçıyla göreve başlayan Mustafa Sarıgül, 14. haftada iç sahada oynanan Bucaspor 1928 yenilgisi sonrası basın toplantısında istifa edeceğinin sinyallerini vermişti. Akşam saatlerinde yönetim kuruluna istifa kararını bildiren Sarıgül ile yollar ayrıldı.

Muhammet Ömer Çakı Ayrılmak İstiyor
Muhammet Ömer Çakı Ayrılmak İstiyor
İçeriği Görüntüle

Vlcsnap 2025 10 13 19H14M57S534-1