Başkan Şahin Şerifoğulları, bayramı hep birlikte Elazığ’da geçirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek dönüş yoluna çıkan tüm hemşehrilerine hayırlı ve kazasız yolculuklar diledi.

Milletvekili Açıkkapı TBMM Genel Kurulunda AK Parti Adına Konuştu
Milletvekili Açıkkapı TBMM Genel Kurulunda AK Parti Adına Konuştu
İçeriği Görüntüle

Elazığ’ın sıcaklığının gidilen her yerde hissedileceğine inandığını ifade eden Şerifoğulları, vatandaşların varacakları yerlere sağlıkla ulaşmalarını temenni etti.

Başkan Şerifoğulları mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Bayramı hep birlikte memleketimizde geçirmenin mutluluğunu yaşadık. Şimdi dönüş yoluna çıkan tüm hemşehrilerime hayırlı ve kazasız yolculuklar diliyorum. Gittiğiniz her yerde Elazığ’ımızın sıcaklığını taşıyacağınıza inanıyor, varacağınız yere sağlıkla ulaşmanızı temenni ediyorum. Rabbim yolunuzu da bahtınızı da açık eylesin” Dedi.

424582877 917744786388443 9073427456367288496 N-2