Bingöl'ün Genç ilçesinde çıkan orman yangınına büyümeden müdahale edildi.

Bingöl'de otomobilin çarptığı eşek telef oldu
Bingöl'de otomobilin çarptığı eşek telef oldu
İçeriği Görüntüle

Edinilen bilgiye göre, Genç ilçesi Şehittepe köyünde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Kaynak: İHA