Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünce, Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında, "Dünya Bize Emanet" teması ve "Elazığ'da Temiz Hava İçin Pedallıyoruz" sloganıyla etkinlik yapıldı.

2-582

Bisikletleriyle Cumhuriyet Meydanı'nda bir araya gelen katılımcılar, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü kampüsüne kadar pedal çevirdi.

3-313

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Fatih Önalan, etkinliğin gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakma sorumluluğuna dikkati çekmek amacıyla düzenlendiğini söyledi.

Başkan Alan’a Alacakaya, Arıcak, Erimli ve Bükardi’de Yoğun İlgi
Başkan Alan’a Alacakaya, Arıcak, Erimli ve Bükardi’de Yoğun İlgi
İçeriği Görüntüle