Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu, 1.lige yükselen Gençlik ve Spor Kulübü Erkek Hentbol Takımını makamında kabul etti.

1-731

Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdulsamet Eren ile birlikte, Elazığ Gençlik ve Spor Kulübü Erkek Hentbol Takımı, 2. Lig müsabakaları sonunda elde ettiği başarıyla 1. Lig’e yükselmesinin ardından Vali Numan Hatipoğlu’nu ziyaret etti.

Vali Hatipoğlu elde edilen başarıların gurur verici olduğunu belirterek sporcuları ve antrenörlerini tebrik etti.

Ahmet Toprak: Tek Hedefimiz Şampiyonluk
Ahmet Toprak: Tek Hedefimiz Şampiyonluk
İçeriği Görüntüle

2-387