Nesine 2. Lig Beyaz Grup Play-Off bileti için Seza Çimento Elazığspor deplasmanda Adana 01 FK ile karşılaştı. Adana deplasmanına gidemeyen taraftarlar için Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları tarafından Cumhuriyet Meydanı'nda dev ekran kuruldu. Genciyle yaşlısıyla meydanı dolduran Elazığlılar, takımlarının maçlarını burada izledi.

Süleyman’dan Sonra Burak da Kütahyaspor’da
Süleyman’dan Sonra Burak da Kütahyaspor’da
İçeriği Görüntüle

A W694972 04