Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu ile Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Arkeoloji ve Etnografya Müzesi olarak hizmete açılması planlanan “Mekteb-i İdad-i Hamidiye-i Mülkiye” binasında incelemelerde bulundu.

1-704

Gerçekleştirilen incelemelerde, binada yürütülen çalışmalar hakkında İl Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Atıcı’dan bilgi alındı. Yetkililer, müzenin kente kazandırılmasıyla Elazığ’ın tarihi ve kültürel mirasının daha geniş kitlelere tanıtılmasının hedeflendiğini ifade etti.

Başkan Alan’a Beldelerde Yoğun İlgi ve Gönül Bağı
Başkan Alan’a Beldelerde Yoğun İlgi ve Gönül Bağı
İçeriği Görüntüle

3-2502-375