Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Bem-Bir-Sen Elazığ Şubesi Şube Başkanı Selim Nazırlı ve yönetimiyle bir araya geldi.

Başkan Şerifoğulları ile yetkili Bem-Bir-Sen Elazığ Şubesi Şube Başkanı Selim Nazırlı arasında memurları kapsayan Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı.

Saadet Partisi Elazığ Merkez İlçe Başkanlığı'nın 9. Olağan Kongresi Gerçekleştirildi
Saadet Partisi Elazığ Merkez İlçe Başkanlığı'nın 9. Olağan Kongresi Gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

İmzalanan sözleşme ile sosyal denge tazminatı %120 olarak belirlendi.

Başkan Şerifoğulları yaptığı açıklamada; “Yetkili sendika Bem-Bir-Sen Elazığ Şubesi Şube Başkanı Selim Nazırlı ve yönetimi ile bir araya gelerek, memurlarımızı kapsayan Sosyal Denge Sözleşmesi’ni imzaladık. İmzalanan sözleşme kapsamında sosyal denge tazminatı %120 olarak belirlenmiştir. Çalışanlarımıza hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Untitled 1 Copy.jpggjgj