ARDAHAN (AA) - Ardahan'da, İsrail'in Gazze'ye düzenlediği saldırıları kınamak amacıyla yürüyüş gerçekleştirildi.

Ardahan Özgür Kudüs Platformu üyeleri, yatsı namazı sonrası Merkez Camisi önünde toplandı.

Türk ve Filistin bayraklarıyla slogan atan grup, Milli Egemenlik Parkı'na yürüdü.

Elazığ’da Feci Kaza! 2 Araç Kafa Kafaya Çarpıştı
Elazığ’da Feci Kaza! 2 Araç Kafa Kafaya Çarpıştı
İçeriği Görüntüle

Grup adına açıklama yapan Yahya Macit, Gazze'ye yönelik son saldırının, diğerleri gibi insanlık dışı olduğunu söyledi.

İsrail'in, Filistin'de insanlığı katlettiğini dile getiren Macit, buna tepki göstermek için toplandıklarını ifade etti.

Grup, Filistinliler ve şehitler için yapılan duanın ardından dağıldı.

Kaynak: Anadolu Haber Ajansı